Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2012

Nak Jadi Kaya Cepat ? be rich now, start change your life!

I Don't Have To Worry About Anything These Days... My life changed for the better. I now drive a brand new Mercedes-Benz CLK AMG  and already resigned from my job one month after discovering this SECRET. Yes, chicks really do dig my ride! I no longer need to work. I just hang around all day long  and watch Astro in my brand new luxurios condominium in Damansara Perdana while once in a while I login into my PC whenever I'm in the mood. Every now and then, I hang around at Ikea and the Curve, doing nothing but checking out and picking up girls all day long. It's tough living my life BUT somebody has got to do it... Here's my lifestyle these days... Don't be jealous-jealous okay? I bought my Damansara Perdana luxury Condominium for RM600K. Got a good deal by paying all in cash to someone who was nearly bankrupt. By the way, I also revealed my secrets to him, so he's doing well also.... It makes me smile inside seeing people stare at me in my brand new, very expensive…

Malaysian Young MILLIONAIRE Reveals Internet Secrets

For the first time ever Jason Tan is revealing his never before told secrets.


be rich, click here!!

Jasons Only In Malaysia Mah has been rated the number one opportunity by numerous online reviews and has been seen in Entrepreneur Magazine.


http://onlyinmalaysiamah.com/?ref=husainighazali

You can start making RM100, RM500, even RM1,000+ every day working at home from your computer.


change ur life now buddy!

OOoo Macam ni rupanya..

Dulu waktu sebantal der pulak timbul crita2 srupani. Sekarang dah keluar habes kau kena bogel .. Hahahah. 


tHIS IS POLITICS, ALWAYS UNEXPECTED OR EPECTED?

Taxi story! (with apologies to all Arabs)

An Arab enters a taxi....



Once he is seated, he asks the cab driver to turn off the radio because he must not hear music as decreed by his religion & in the time of the prophet, there was no music, especially Western music which is music of the infidel's & certainly no radio....

So the cab driver politely switches off the radio, stops the cab & opens the back door.

LYNAS : We care

LYNAS, the project which could be very dangerous to this country especially in Kuantan. As the people stand up against it there is no sign that the government will stop LYNAS from operating.
This song is for LYNAS sing by the controversial rapper Namewee ( which is i really hate him when he sing Negarakuku).

p/s: wanna get rich in fastest way and change your life? CLICK HERE!

Kopiah taruk manaa?

Hisy apa la, pakai molek doh tapi ckp terdengkar2 mcm maki2 orang. Awok tu ustaz tak padan dengan title Prof tuh. Isy isy . Yang pegi dengar pon cipot aje, dah la tu aku rase telinga boleh pekak woo dengaq apa dia cakap ni. Hahahaha ..
nak jadi kaya? klik sini!

Berniaga Tanpa Modal? Jangan Percaya!

Salam sejahtera dan salam ceria sahabat-sahabat..


Apa khabar hendaknya? Beberapa hari lalu kita baru sahaja melangkah tahun baru, jadi saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2012 untuk anda dan semua rakan-rakan saya..


Apakah azam anda tahun ini? Jika anda dah tetapkan azam anda. saya ucapkan syabas. Kalau belum cepat-cepat setkan azam sekarang.


Pada tahun ini saya bercita-cita nak memulakan perniagaan dan menjana pendapatan diinternet. Ini kerana saya baru sahaja berjumpa satu kaedah perniagaan dan menjana pendapatan di internet tanpa modal... hehe :)


Berniaga Tanpa Modal??!


Saya pasti anda akan berkata.. 'Mana ada perniagaan tanpa modal? Tipulah..!"


Bunyinya macam mustahil kan? Dulu saya pun tak percaya juga, dan tak pernah percaya pada perkara-perkara begini..


Tapi, setelah saya membaca laporan percuma oleh sahabat saya ini, namanya Affendi Hussin, barulah saya tahu bahawa perniagaan tanpa modal memang benar-benar wujud!


Dari tak percaya, sekarang saya dah percaya.. In…

Buat Duit Untuk Tahun Baru 2012.. ?

Apa khabar sahabat?


Saya nak sampaikan 2 berita gembira untuk anda hari ini..


Pertama sekali, saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2012. Semoga tahun ini akan akan membuatkan lebih berjaya dari tahun 2011.


Tahun baru, azam pun baru.. Sudahkan anda menetapkan azam untuk tahun 2012 ini? Kalau belum, setkan azam anda segera yer..


Baiklah sahabat..


Pernahkan anda menjana pendapatan di internet pada tahun lalu? Kalau belum, mahukah anda saya tunjukkan kaedah paling mudah nak jana RM 50 pertama anda untuk tahun 2012 ini?


Oleh itu, berita baik yang kedua ialah, saya nak maklumkan bahawa sahabat saya Affendi Hussin baru sahaja memberikan satu laporan percuma bagaimana nak buat duit RM 50 dalam 24 jam..


Ianya percuma sahaja...


=>> http://www.hyperfanpage.com/hop.php?ref=husainighaza


Saya dah pun membaca laporan percuma tersebut, dan ianya sememangnya laporan yang WAJIB dimiliki oleh sesiapa sahaja nak buat di internet..


Saya sarankan anda untuk dapatkannya di:


Klik sini!


D…

Nak Jadi Kaya Cepat ?

BE RICH IN FAST WAY/ jADI KAYA CEPAT!! DUIT BERTIMBUN



Rakyat sekarang hidup susah, harga barang naik, minyak , gula, kereta dan sewa rumah bil air api dan macam2 lagi. Memang susah nak senang tapi tak susah nak susah. Tatkala kita hidup miskin kite tertanya2 ada beberapa kerat individu yang boleh hidup senang. Ad yang boleh beli kereta, rumah dan belanja mak ayah. Kadang2 mereka ni muda2 pula.

Macam mana mereka boleh senang? mereka pencuri? tak. Mereka ade ijazah 2,3 gulung pointer 3.99? tak. Mereka pandai cakap mcam pakar motivasi? tak. Jawapannya ialah mereka menyertai satu revolusi perniagaan secara dalam talian. Berikut adalah testimoni pesrta :


"RM200+ Within Hours!" Jason, you've forever changed my life. I have a very good feeling the moment I stumbled into your website and I'm right on the money. After I sign up and applied one of your technique, I managed to rake in RM200+ within hours! Thanks a million for sharing this secret with me and answering all my questi…

Malaysian Young MILLIONAIRE Reveals Internet Secrets

A young Malaysian millionaire Jason Tan reveals his secrets on how he makes millions on the Internet working only a few hours per week.


http://onlyinmalaysiamah.com/?ref=husainighazali

For the first time ever Jason Tan is revealing his never before told secrets.


http://onlyinmalaysiamah.com/?ref=husainighazali

Jasons Only In Malaysia Mah has been rated the number one opportunity by numerous online reviews and has been seen in Entrepreneur Magazine.


http://onlyinmalaysiamah.com/?ref=husainighazali

You can start making RM100, RM500, even RM1,000+ every day working at home from your computer.

MANUSIA, BAYANGAN DAN PEMBUNUHAN DALAM FILEM BUNOHAN ARAHAN DAIN SAID oleh Hassan Abd Muthalib

Aku pernah mendengar Rasulullah, SAW, bersabda:

“Umatku akan ditimpa penyakit-penyakit yang pernah

menimpa umat-umat dahulu...Penyakit-penyakit itu

adalah terlalu banyak berseronok (berhibur/ketawa),

terlalu bermewah, mengumpul harta sebanyak mungkin,

tipu menipu dalam usaha merebut harta benda dunia,

saling memarahi, hasut menghasut sehingga menjadi

zalim menzalimi antara satu sama lain.

                                             (Diriwayatkan oleh Abu Hurairah, RA)


Shakespeare pernah menyebut bahawa dunia ini pentas dan manusia-manusia di dalamnya merupakan pelakon-pelakon di pentas itu. Andre Bazin, ahli falsafah filem di Perancis pada tahun 1940-an, melihat layar filem seakan sebuah jendela di mana para penonton mengintip dan melihat diri mereka sendiri dalam watak-watak yang dimainkan. Teguh Karya, pengarah tersohor dari Indonesia sependapat. Katanya: “Aku letakkan engkau pada watak-watak di layar. Sekira-nya engkau dapat lihat diri engkau pada watak-watak rekaan aku, aku suda…

Kita Masih Miskin Lagi.

Hari seok bermulalah kelas setelah  sebulanm enak bercuti di rumah. Klau nak diikutkan hati mals benar rasanya, masih terbayang2 keseronokan bersama kelurga di kampung. Sayu hati waktu meninggalkan halaman rumah.

Sesampainya aku di Pekeliling aku duduk rehat seketika dan melepaskn kesangapan untuk menghisap rokok. Tatkala itu perut mula lapar bergegaslah aku menuju ke sebuah gerai menjual yong taufu. Aku mengambil tiga cucuk jenis yongtaufu dan makan di atas pinggan kertas. Aku mengambil kedudukan bedepan sungai kelang untuk makan.

Tika aku sedap makan2 datang seorang budak muda remaja Cina. Kira2 belasan tahun juga. Memperkenalkan diri sebagai pekerja sukarelawan untuk sebuah rumah kebajikan orang tua terus ia menerangkan perihal aktiviti yang dia lakukan di kl. Menunjuklah ia akan beberapa kertas2 yang mencatatkan tandatangan oleh beberapa individu yang menghulurkan derma untuk persatuan mereka. Ada yang 20rgt ade 30rgt. Setelah berbasi2 agaklama aku terus menghulur 20 rgt. Aku tah…