Skip to main content

Berniaga Tanpa Modal? Jangan Percaya!


Salam sejahtera dan salam ceria sahabat-sahabat..


Apa khabar hendaknya? Beberapa hari lalu kita baru sahaja melangkah tahun baru, jadi saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2012 untuk anda dan semua rakan-rakan saya..


Apakah azam anda tahun ini? Jika anda dah tetapkan azam anda. saya ucapkan syabas. Kalau belum cepat-cepat setkan azam sekarang.


Pada tahun ini saya bercita-cita nak memulakan perniagaan dan menjana pendapatan diinternet. Ini kerana saya baru sahaja berjumpa satu kaedah perniagaan dan menjana pendapatan di internet tanpa modal... hehe :)


Berniaga Tanpa Modal??!


Saya pasti anda akan berkata.. 'Mana ada perniagaan tanpa modal? Tipulah..!"


Bunyinya macam mustahil kan? Dulu saya pun tak percaya juga, dan tak pernah percaya pada perkara-perkara begini..


Tapi, setelah saya membaca laporan percuma oleh sahabat saya ini, namanya Affendi Hussin, barulah saya tahu bahawa perniagaan tanpa modal memang benar-benar wujud!


Dari tak percaya, sekarang saya dah percaya.. Ini kerana beliau dedahkan satu persatu bagaimana ianya tak mustahil untuk dilakukan..


Apa yang boleh saya katakan, beliau memang benar-benar ikhlas membantu sesiapa jua yang berhasrat memulakan perniagaan ini walaupun dengan poket kosong..


Berita baiknya,laporan ini bernilai RM 69, tetapi beliau bermurah hati untuk berikan secara percuma sahaja.. Download disini..


Sila klik sini untuk mengetahui cara2 buat duit


Berita buruknya ialah beliau akan menutup pemberiannya serta merta tak lama lagi..


Jadi download segera, dan saya pasti anda suka..


klik sini, jom jadi kaya!





Comments

  1. Hello,
    Anda boleh menukar pautan blog saya?
    http://alisharesidence.blogspot.com/ Saya harap anda boleh menghubungkan dan saya akan melakukan perkara yang sama,
    Berterima kasih banyak

    Alisha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jiran Gedik

Ajim berasa letih. Letih sangat. Hari ni kelas full. Pagi kelas Pendidikan Islam, tengah hari tadi kelas Bahasa Mandarin baru tadi pkul sembilan dia habis kelas Fundamental Science. Pehh memang penat.

Sebab tu la Ajim benci hari isnin,  monday sickness gitu. Tapi apekan daya. Hidup sebagai pelajar memang la gitu. Penat sekarang, senang kemudian hari.

Sampai-sampai blik je terus dilemparkan beg galasnya yang sedari tadi disandangnya sepanjang hari. Dengan kemeja, tali lehar dan stokin serta seluar slack yang masih tak bersalin dia terus menghempaskan badannya ke atas tilam.

Ahh nikmat sungguh, penat2 gini terus baring. "ehh kejap2, ak kena cek facebook aku ni , td apelah si Tina tu dok post status, mcam perli2 aku je" getus Ajimtibe2 seraya bangun mengidupkan suis laptopnya.

Pintu bilik dikunci rapat. Ahh panas pulokk. Tingkap dibuka luas2 biar angin menyerbu masuk.

Rumah Ajim rumah flat tingkat atas. Setentang rumahnya ada orang menyewa jugak. Student juniornye kat kampus j…

Jerantut : Adakah faktor migrasi mempengaruhi kadar populasi ?

Bismillahitaala.

Berbicara mengenai Jerantut, sebuah bandar yang berpenduduk seramai 88037 dengan seramai 4157 orang adalah warga asing (berdasarkan bancian Jabatan Perangkaan Malaysia, boleh rujuk http://www.statistics.gov.my/portal/download_Population/files/population/04Jadual_PBT_negeri/PBT_Pahang.pdf). Daripada jumlah keseluruhan penduduk hanya 9747 orang sahaja yang berbangsa Cina. Kalau kita ke bandar Jerantut sebahagian besar perniagaan, bangunan dan perumahan adalah milik kaum Cina. Taburan Penduduk kaum Cina yang ramai dapat dilihat di Sg Jan, Sg Lekuk, taman2 perumahan sekitar Jerantut dan sekitar Pekan Damak.


Berbanding bandar lain seperti Kuantan (427515 ), Temerloh (158724), Pekan (103839), Maran (111056),  Rompin (109599), Raub (91731) dan Bentong (114397) Jerantut boleh dikira berpenduduk sedikit.  Kalau Kuantan sebagai ibu negeri tidak heranlah ramai orang di situ. Dengan status ibu negeri semua pejabat pentadbiran bertumpu disitu. Dengan ada lagi pelabuhan serta berp…

Seputar On Hiatus, Penulisan dan Menghantar Manuskrip.

Memang sudah lama saya tidak menulis di blog ini. Hampir dua tahun ianya tidak terusik langsung. Lagipun saya yakin blog ini tidaklah mempunyai pengikut pembacanya yang tetap. Kehilangan saya ini tentunya tidak dirindui orang. Ini bukanlah bermaksud saya tidak menulis terus, membenci dunia penulisan sehingga saya tidak lagi mengetik papan kekunci komputer. Tidak. Malahan saya telah memekar kemahiran saya dalam penulisan fiksyen. Mengapa fiksyen? Kerana realiti itu semakin menjemukan, merenyahkan dan memeningkan kita manusia ini. Jadi apalah salahnya memilih fiksyen untuk melarikan diri seketika daripada realiti yang menakutkan itu, bukan? Ada banyak yang hendak saya celotehkan disini. Tempoh hampir dua tahun tanpa kemaskini tentunya membuatkan saya mahu bercerita perihal yang banyak. Antaranya:
1.Penulisan Sebenarnya minat menulis saya bercambah sejak sekolah rendah lagi. Semasa saya di sekolah menengah saya banyak tulis sajak. Sekarang entah kemana perginya koleksi sajak-sajak itu. P…