Thursday, June 27, 2013

Ku Lan atau Cikgu Lan , yang mana satu lagi baik.

Praya dah pun habih, MP dah stat berbahas . Tak lama lagi macam2 gelagat la yang akan kita tengok. Nanti PRK plak kt Tganu. Nampok gaye ckp2 psl politik tak surut2 jugek la.

Orang de Jerantet nampoknye masih selesa dengan Umno utk trus meneraju parlimennya. Sedikit sebanyak harap kebaikan atau jasa yg ditinggal oleh TS Ku Lan akan terus dikesinambung oleh yb baru kite ni.


Baru2 ni ak ade nk uruskan hal mak aku, kna mntk tnda tangan wakil rakyat, pegi pjabat Lau lee, hampeh. Tutup.



Pegi la pjbt Ckgu Lan, nseb baek bukok. Jmpa la dia, elok je nampok mesara la. Esoknya balik Kl, Jumaat de masjid S.Abu Bakar, Bangsar. Tak sedar de sebelah Ku Lan. Terus tgur.
Lpas habis wirid dia mnta diri 'slamat berpuasa katanya'. Ku Lan nampak mesra, mcm dulu2 mase jma kat pejabat dia.

Harapnya yb baru ni dpt mengetengahkan isu penting2 utk Jerantut ni. Macam

  1. Coverage internet, tv di kampung2
  2. Jalan Benta-Jerantut hak baru
  3. Harga rumah yang tinggi
  4. Peluang pekerjaan
  5. Dan banyak lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ratings and Recommendations

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Jobdirumah