Skip to main content

Nak Jadi Kaya Cepat ? be rich now, start change your life!


I Don't Have To Worry About Anything These Days...
My life changed for the better. I now drive a brand new Mercedes-Benz CLK AMG  and already resigned from my job one month after discovering this SECRET. Yes, chicks really do dig my ride! I no longer need to work. I just hang around all day long  and watch Astro in my brand new luxurios condominium in Damansara Perdana while once in a while I login into my PC whenever I'm in the mood. Every now and then, I hang around at Ikea and the Curve, doing nothing but checking out and picking up girls all day long. It's tough living my life BUT somebody has got to do it...
 
   
Here's my lifestyle these days... Don't be jealous-jealous okay? I bought my Damansara Perdana luxury Condominium for RM600K. Got a good deal by paying all in cash to someone who was nearly bankrupt. By the way, I also revealed my secrets to him, so he's doing well also....
It makes me smile inside seeing people stare at me in my brand new, very expensive car wondering how the heck did this "young chinaman dude" make so much money! Well, I earned it using my secret online techniques which I'm about to reveal to you in just 5 more minutes!
By the way....
 I NO LONGER have bosses watching over my back, hounding me day and night...
 I NO LONGER worry about bills at the end of the month...
 I NO LONGER worry about going on long vacations. My Indon maid takes care of my condo nicely, while me and my girlfriend (ehem, sometimes I bring two girls!) spend our vacations in London, Paris and even Tokyo!
 I NO LONGER worry about retirement because I have enough money to last 4 generations! I can die in peace while my great-great grandchildren live off my abundant wealth...
 I NO LONGER worry about anything... that's the truth! You can't imagine how my life is until you really tasted how it is yourself....
People say money poisons your soul! Well, my soul is rocking with all this wealth flowing my way... I don't see any poison... just cure and PLEASURE! You can just imagine the POWER money brings to anyone's life, people think you're God just because you use valet parking! Don't play play, I earned every single sen out of the Internet!
But what am I offering exactly meh?
Well, on the internet, it's extremely tough to know who to believe and what to believe BUT and I'm going to tell you specifically what I can do for you in a moment...

For further details Click here!! be Rich now!!

Comments

Popular posts from this blog

Jiran Gedik

Ajim berasa letih. Letih sangat. Hari ni kelas full. Pagi kelas Pendidikan Islam, tengah hari tadi kelas Bahasa Mandarin baru tadi pkul sembilan dia habis kelas Fundamental Science. Pehh memang penat.

Sebab tu la Ajim benci hari isnin,  monday sickness gitu. Tapi apekan daya. Hidup sebagai pelajar memang la gitu. Penat sekarang, senang kemudian hari.

Sampai-sampai blik je terus dilemparkan beg galasnya yang sedari tadi disandangnya sepanjang hari. Dengan kemeja, tali lehar dan stokin serta seluar slack yang masih tak bersalin dia terus menghempaskan badannya ke atas tilam.

Ahh nikmat sungguh, penat2 gini terus baring. "ehh kejap2, ak kena cek facebook aku ni , td apelah si Tina tu dok post status, mcam perli2 aku je" getus Ajimtibe2 seraya bangun mengidupkan suis laptopnya.

Pintu bilik dikunci rapat. Ahh panas pulokk. Tingkap dibuka luas2 biar angin menyerbu masuk.

Rumah Ajim rumah flat tingkat atas. Setentang rumahnya ada orang menyewa jugak. Student juniornye kat kampus j…

Jerantut : Adakah faktor migrasi mempengaruhi kadar populasi ?

Bismillahitaala.

Berbicara mengenai Jerantut, sebuah bandar yang berpenduduk seramai 88037 dengan seramai 4157 orang adalah warga asing (berdasarkan bancian Jabatan Perangkaan Malaysia, boleh rujuk http://www.statistics.gov.my/portal/download_Population/files/population/04Jadual_PBT_negeri/PBT_Pahang.pdf). Daripada jumlah keseluruhan penduduk hanya 9747 orang sahaja yang berbangsa Cina. Kalau kita ke bandar Jerantut sebahagian besar perniagaan, bangunan dan perumahan adalah milik kaum Cina. Taburan Penduduk kaum Cina yang ramai dapat dilihat di Sg Jan, Sg Lekuk, taman2 perumahan sekitar Jerantut dan sekitar Pekan Damak.


Berbanding bandar lain seperti Kuantan (427515 ), Temerloh (158724), Pekan (103839), Maran (111056),  Rompin (109599), Raub (91731) dan Bentong (114397) Jerantut boleh dikira berpenduduk sedikit.  Kalau Kuantan sebagai ibu negeri tidak heranlah ramai orang di situ. Dengan status ibu negeri semua pejabat pentadbiran bertumpu disitu. Dengan ada lagi pelabuhan serta berp…

Seputar On Hiatus, Penulisan dan Menghantar Manuskrip.

Memang sudah lama saya tidak menulis di blog ini. Hampir dua tahun ianya tidak terusik langsung. Lagipun saya yakin blog ini tidaklah mempunyai pengikut pembacanya yang tetap. Kehilangan saya ini tentunya tidak dirindui orang. Ini bukanlah bermaksud saya tidak menulis terus, membenci dunia penulisan sehingga saya tidak lagi mengetik papan kekunci komputer. Tidak. Malahan saya telah memekar kemahiran saya dalam penulisan fiksyen. Mengapa fiksyen? Kerana realiti itu semakin menjemukan, merenyahkan dan memeningkan kita manusia ini. Jadi apalah salahnya memilih fiksyen untuk melarikan diri seketika daripada realiti yang menakutkan itu, bukan? Ada banyak yang hendak saya celotehkan disini. Tempoh hampir dua tahun tanpa kemaskini tentunya membuatkan saya mahu bercerita perihal yang banyak. Antaranya:
1.Penulisan Sebenarnya minat menulis saya bercambah sejak sekolah rendah lagi. Semasa saya di sekolah menengah saya banyak tulis sajak. Sekarang entah kemana perginya koleksi sajak-sajak itu. P…