Skip to main content

Nak Jadi Kaya Cepat ?

BE RICH IN FAST WAY/ jADI KAYA CEPAT!! DUIT BERTIMBUN



Rakyat sekarang hidup susah, harga barang naik, minyak , gula, kereta dan sewa rumah bil air api dan macam2 lagi. Memang susah nak senang tapi tak susah nak susah. Tatkala kita hidup miskin kite tertanya2 ada beberapa kerat individu yang boleh hidup senang. Ad yang boleh beli kereta, rumah dan belanja mak ayah. Kadang2 mereka ni muda2 pula.

Macam mana mereka boleh senang? mereka pencuri? tak. Mereka ade ijazah 2,3 gulung pointer 3.99? tak. Mereka pandai cakap mcam pakar motivasi? tak. Jawapannya ialah mereka menyertai satu revolusi perniagaan secara dalam talian. Berikut adalah testimoni pesrta :


"RM200+ Within Hours!"
Jason, you've forever changed my life. I have a very good feeling the moment I stumbled into your website and I'm right on the money. After I sign up and applied one of your technique, I managed to rake in RM200+ within hours!
Thanks a million for sharing this secret with me and answering all my questions. I am getting ready to proceed dilligently in achieving my long term goal, to be my own boss and it's all made possible with your guidance of course.
I would definitely recommend your site to my family and friends. Bless you, you're like a messiah, bringing great future and happiness to us all.
- Catherine Yap
Penang




"Average of 10K Monthly !"

Hi Jason, I'm currently in the US of A, just graduated and came across your ad in Google not long ago while searching for employment opportunities in Malaysia.

Just wanna express my gratitude for saving me from being a working class zombie. Your formula works, even from here! I've setup a company here in DC and I'm making an average of 10K monthly based on your system.

- Nazran ZainalWashington DC 


"USD1,185.23 In Just A Week!"
Finally, a true product that Malaysian can be proud of. To tell you the truth, I have spend forever trying to find information on how to make lots of money online. To have an experienced local netpreneur like yourself sharing secrets of your success is a lifetime opportunity not to be missed!
Your information is well written, easy to understand, straight to the point, applicable, and most importantly, proven. I have received USD1,185.23 in just a week. That is more than a hundred percent increase from my previous earnings over the net. Thank you Jason.

- Teoh Yong Chern 
Johor Bahru


What are you waiting for? just klik HERE!!! kLIK HERE TO BE RICH IN MOST FAST WAY!!





Comments

Popular posts from this blog

Jiran Gedik

Ajim berasa letih. Letih sangat. Hari ni kelas full. Pagi kelas Pendidikan Islam, tengah hari tadi kelas Bahasa Mandarin baru tadi pkul sembilan dia habis kelas Fundamental Science. Pehh memang penat.

Sebab tu la Ajim benci hari isnin,  monday sickness gitu. Tapi apekan daya. Hidup sebagai pelajar memang la gitu. Penat sekarang, senang kemudian hari.

Sampai-sampai blik je terus dilemparkan beg galasnya yang sedari tadi disandangnya sepanjang hari. Dengan kemeja, tali lehar dan stokin serta seluar slack yang masih tak bersalin dia terus menghempaskan badannya ke atas tilam.

Ahh nikmat sungguh, penat2 gini terus baring. "ehh kejap2, ak kena cek facebook aku ni , td apelah si Tina tu dok post status, mcam perli2 aku je" getus Ajimtibe2 seraya bangun mengidupkan suis laptopnya.

Pintu bilik dikunci rapat. Ahh panas pulokk. Tingkap dibuka luas2 biar angin menyerbu masuk.

Rumah Ajim rumah flat tingkat atas. Setentang rumahnya ada orang menyewa jugak. Student juniornye kat kampus j…

Jerantut : Adakah faktor migrasi mempengaruhi kadar populasi ?

Bismillahitaala.

Berbicara mengenai Jerantut, sebuah bandar yang berpenduduk seramai 88037 dengan seramai 4157 orang adalah warga asing (berdasarkan bancian Jabatan Perangkaan Malaysia, boleh rujuk http://www.statistics.gov.my/portal/download_Population/files/population/04Jadual_PBT_negeri/PBT_Pahang.pdf). Daripada jumlah keseluruhan penduduk hanya 9747 orang sahaja yang berbangsa Cina. Kalau kita ke bandar Jerantut sebahagian besar perniagaan, bangunan dan perumahan adalah milik kaum Cina. Taburan Penduduk kaum Cina yang ramai dapat dilihat di Sg Jan, Sg Lekuk, taman2 perumahan sekitar Jerantut dan sekitar Pekan Damak.


Berbanding bandar lain seperti Kuantan (427515 ), Temerloh (158724), Pekan (103839), Maran (111056),  Rompin (109599), Raub (91731) dan Bentong (114397) Jerantut boleh dikira berpenduduk sedikit.  Kalau Kuantan sebagai ibu negeri tidak heranlah ramai orang di situ. Dengan status ibu negeri semua pejabat pentadbiran bertumpu disitu. Dengan ada lagi pelabuhan serta berp…

Surat khabar;kerelevenan pada masa kini.

Membaca surat khabar di pagi hari merupakan salah satu kegemaran aku. Sambil menghisap rokok dan menghirup secawan teh, memang terasa enak sekali. Hendak pula kalau di waktu pagi hujung minggu. Terasa kelainannya daripada duduk saja di rumah bermalas-malasan di atas katil.

Surat  khabar aku kira masih lagi memain peranan tersendiri pada zaman sekarang. Media alternatif seperti blog, youtube dsb.. masih belum dapat menggantikan peranan surat khabar. Kata lah apa saja,  internet sebagai medium baru berita atau berita maya sebagai pengganti bahan bercetak namun tak dapat di nafikan surat khabar masih punya value tersendiri.

Menurut beberapa lecturer aku, antaranya Dr Wan Abd Kadir; peranan surat khabar tetap penting. Keseronokan membaca dan membelek bahan bercetak tak mungkin dapat dibandingkan dengan sekadar membrowse di ipad atau latop.

Apapun lain orang lain citarasnya. Berdasarkan pemerhatian aku anak remaja sekarang kurang membaca bahan bercetak. Mereka lebih suke membacanya dengan…