Skip to main content

Posts

Showing posts from December 18, 2011

VVVVIP Jumpa Sami kat India! Haramjadah khurafat!

Setakat ni apa  yang aku tuliskan kay blog ni takder lagi yang aku reka2 atau tipu. Senuanya berdasarkan pengalaman, pemerhatian aku dan juga melalui cerita orang lain.

Ok hari nia ada satu cita, cita benar2 berlakuuu!

Jumaat lepas aku seperti biasa ke masjid  untuk solat jumaat lar. Usainya solat aku disapa Ketua Cwangan Pas kwsn tu. dye tanye aku tak pergi ke esok ? (Hari Sabtu ade perhimpunan mahasiswa kat dataran merdeka) aku cakap la tak pergi kot pasal hari sabtu tu aku ade kelas ganti. Niat hati memang nak pergi tapi apakan daya tuntutan ilmu lebih  wajib untuk ku n turuti tambahan pula exxam semakin dekat.

 Esoknya  aku ke kelas ganti tersebut, dalam hati nak keluar tapi takpelah. Aku pun masih segar dengan pengalamn tempoh hari, dikejar polis, disumbat dalam blackmaria dan diambil keterangan kerana berda di kawasan perhimpunan Bersih. Ditambah lagi dengn soalsiasat polis bantuan universiti aku serta brainwashed mereka. Barangkali nexttime aje lah aku join perhimpunan sebegitu…