Sunday, December 18, 2011

VVVVIP Jumpa Sami kat India! Haramjadah khurafat!

Setakat ni apa  yang aku tuliskan kay blog ni takder lagi yang aku reka2 atau tipu. Senuanya berdasarkan pengalaman, pemerhatian aku dan juga melalui cerita orang lain.

Ok hari nia ada satu cita, cita benar2 berlakuuu!

Jumaat lepas aku seperti biasa ke masjid  untuk solat jumaat lar. Usainya solat aku disapa Ketua Cwangan Pas kwsn tu. dye tanye aku tak pergi ke esok ? (Hari Sabtu ade perhimpunan mahasiswa kat dataran merdeka) aku cakap la tak pergi kot pasal hari sabtu tu aku ade kelas ganti. Niat hati memang nak pergi tapi apakan daya tuntutan ilmu lebih  wajib untuk ku n turuti tambahan pula exxam semakin dekat.

 Esoknya  aku ke kelas ganti tersebut, dalam hati nak keluar tapi takpelah. Aku pun masih segar dengan pengalamn tempoh hari, dikejar polis, disumbat dalam blackmaria dan diambil keterangan kerana berda di kawasan perhimpunan Bersih. Ditambah lagi dengn soalsiasat polis bantuan universiti aku serta brainwashed mereka. Barangkali nexttime aje lah aku join perhimpunan sebegitu.

Dalam kelas pensyarah masuk sedikit lewat, masuk2 aje dye bercerita beberapa hal berkaitan topik2 subjek kami. Tanpa sedar ia bercerita mengenai penyertaannye ke satu seminar di sebuah yaysan yang terkenal di Malaysia yang beribu pejabat di ptrajaya. Katanya dia berjumpa dengan orang penting  sebuah perpustakaan
Ok aku namakn dia MR A aje. Pensyarah aku cerita yang Mr A ini bekas orang penting pada seorang bekas VVVIP  dalam pentadbiran keraajaan.




 Mr A memberitahu bahawa beliau tahu banyak rahsia mengenai vvvip tersebut termasuk keluarganya dek keran die pernah bekerja dengan keluarga vvvip tersebut. Banyak rahsia yang disimpan malah diari vvvip tersebut turut pernah Mr A ini jagekan. Mr A mendakwa seorang isteri diplomat kerajaan di India telah secara tak sengaja ternampak seorang isteri vvvip mengunjungi kuil di India. Apa yang mengejutkan isteri vvvip tersebut  turut menyembah2 kepada patung2 dalam kuil itu.


Isteri diplomat itu kemudian bertanya kepada sami di situ apa yang dilakukan isteri vvvip tersebut disitu maka sami tu tak mahu bagitahu. Setelah  disogokkan sedikit wang si sami memberitahu isteri vvvip tersebut memang kerap berkunjung ke kuil tersebut kononnya bagi mendapatkan berkat, menguatkan pengaruh . Dia selalu datang dengan beberapa orang kawannnya dan melakukan ritual menyembah patung di situ.

 MasyaAllah!! tuan2, sungguh pensyarah kami tak mendedahkan siapa isteri vvvip tersebut . Aku terkasima mendengar cerita pensyarah aku tu. Aku tau  pensyarah aku ni baik, alim dan bukan kaki gebang atau sembang. Korang percaya tak cerita tu? agak2 sape ekkk??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ratings and Recommendations

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Jobdirumah