Saturday, December 3, 2011

Sekitar tinjauan di PWTC

Semalam (3 Disember 11) aku baru sampai Pekeliling, KL. Atas sebab rasa ingin tahu mengenai perjalanan dan suasana Perhimpunan Agung Umno maka aku teruskan berjalan kaki menuju PWTC dari Pekeliling. (tak jauh kira2 700m).


Di  kejauhan aku sudah nampak limpahan manusia  yang berlegar-legar di sektar luar kawasan PWTC itu. Aku pun terus masuk ber jalan  ke pintu utama. 


Guess what akhbar Suara Perkasa diedarkan secar percuma. Aku tengok ade yang amek ade yang tak amek tau pun .Aku pun ambek la satu sekadar nak tau isi kandungannye.


Aku jalan  terus menuju ke gerai jualan. Aku tengok kalau kat PAU nie yang paling syok datang ialah kaum Hawa. Sebab banyak betul gerai kain  n baju kurung dibukak. 





















Dalam usha2 gerai tu jugak aku terserempak dengan beberapa artis macam Ali Mamak. Jamal Abdillah siap bukak gerai jugak oi ..

Setelah lama berkeliaran di gerai tu aku trun smula kat ruang legar , ade skrin besar memaparkan ucapan Najib ketika tu. Aku pon dengaqlah psai si Najib nie dok berucap semangat abeh. Jauh di sudut ati aku sikit bangga pasai dia nia orang Pahang. haha..

Dah letih dengak najib berucap aku pun melangah kluar. Kesimpulannya, aku bukan peminat Umno. HAhaha ..

Fuyooohhh besaqnya ashtray, dah macam kuali tu .. hahaha ..










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ratings and Recommendations

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Jobdirumah