Sunday, June 5, 2011

Erti Rindu

Manusia hidup  tak pernah terlepas dari perasaan rindu.
Rindu pd fmly, pd kwn, pd gf/bf dan rndu kt mcm2 lagi laa ..
Tp jrgskali org zaman sekarang nie kate rindu pada Allah..
knape yerk??
hmm, aaq pon mcm tu jugak .. bile kite kesorangan, bagikn tiada saper d sisi , bile kite ditanggalkann oleh yg tersyg, bile kite ditimpa kesusahan..
pd mase itulah baru kita rindu pada-Nya ..

aq mcm itulah, skrg ini aq rse sgt kesorgn, aq rndu fmly aq sgt2 smpi rase mcm nk giveup dah, rase nk blik kg jer.. tu jer yg bermain kat kpale otak aq skang ..
tp bile aq terdengar laungan azan, aq bru  tersedar, aq mkin jauh dari mAllah ..
aq tros solat, then aq btol2 rase ditemani n rintihan aq selepas solat tu mcm didengari ..

trima kasih ya Allah ...

Alhamdulillah .. Syukur ..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ratings and Recommendations

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Jobdirumah