Thursday, March 17, 2011

Assignment, assignment ...

Feuwww ..

time aq mnulis nie ialah time yang agak menenangkan buat jiwa aku .. pasal ape??

 .. hahah ..tntu la dengan gembiranya kerana aq telah berjaye menyiapkan satu assignment yang akan aq submit esok ..
well biaselah, a mmg mcm nie .. suke wat kerje last minute .. hmm, wait, aq tak rase berseorangan la! hah! bukan aper rmi gak yang suke wat assignmnet last2 minit nie ..
bukan sumer tp bleh dikatekan lebih sket dr separuh pelajar la yg ske wat last minit nie .. hurmm ..
well destinasi aq tuk menyiapkan assignmnet kali nih ialah library .. yess .. library la oii .. Streamyx laju, bleh cari maklumat cepat cket (bace online FB) haha ..
lgpon libry ni ta rmi sgt org, so best la .. aq dr kol 11tgh hri smpi skang ni mmg bertape je r dlm ni .. our goal time mule2 sampai td .. siapkan assgment smpi siap! hahahaha ...

5 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ratings and Recommendations

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Jobdirumah