Sunday, December 16, 2012

Internet berkelajuan tinggi ? orang bandar Jerantut mungkin merasa la.

Slam alaykum, Bismillahitaala.

Mana Nak dapat line 3g kat kampung aku tak merasa lah kan.

Ap ni? mana bukti usaha ke arah itu terutama di kawasa kampung sekitar Jerantut?

Kat Jerantut ada berapa banyak ye pusat ni?
Orang2 Jerantut yang kuat menyokong PM ni kekadang, aghh bukan kekadang tapi selalu terasa dengan apa yang berlaku di sini. Kalau negeri2 pembangkang tu dapat banyak kemudahan sebab nak tarik hati rakyatnya tapi tiada apa sangat perubahan de sini.



Bayangkan anjakan perubahan ekonomi di Jerantut kalau semua celik internet.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ratings and Recommendations

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Jobdirumah