Wednesday, February 2, 2011

Tak taw nk SpesiFikkan apEw

Kalau menulis nie kan, kite kena la mengkhususkan pd satu2 tajuk yang kite nk tulis tu kan, bukannyer men tulis jew. Law tak  nnt kite syok sendiri n merapu plak kan..
Nk menulis kena la ade tajuk, pew yang nak dtulis  n terangkan ape yng akan ditulis so nanti bile owang bce akan mudah paham n takder r bosan kan. Hehe .. alarh mcm la aq tulis camnie aq bgus sgt mnulis kan . Sebenanyer aq pon lebey kurg gak. Aq salu jew tataw pew yg na dtulis tuw. Hurmm tapi kan menulis ni gak memerlukan idea taw, bru la bes nak mnulis. Ermm , and perlukan pengalaman gak. Klu umo bwu setaon jagunk na tulih pekebendenye ! huhu .. so ape yang kite lalui sehari2 tue la yg kite boleh pahatkan dlm ingtn dlm bentuk tulisan .. Hurmm so klu nk menulis tue bia la bertajuk dan khusus .. Huhu , selamat menulis~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ratings and Recommendations

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Jobdirumah