Monday, December 3, 2012

Adakah semua orang nak jadi Anwar sekarang ni?

Bismillahitaala.

Perhimpunan agung UMNOOOO kali ni aku tak pegi, agak bizi tambah lagi hujan. Tahun lepas sempat juga pergi tapi tahun ni tidaklah nampaknya. Tapi sempat juga menonton di tv.

Tangan main peranan tau.

Pak Jib bukan maen semangat berucap, muhyiddin dan semua oranglah. Berucap nya berapi2 lah orang kate.

Perasan tak sejak lepas 2008 semua orang besar Umno berucap mesti dah ada style, semangat dan gaya pidato ala2 Anwar?
Dan tak lupa ulamak salafis, AlFadhil Fathul Bari.

Eh dalam Umno ni krnapa tak disatukan aja semua badan agama Islamnya?

Haram, haram, haram. Sesatt 


Ada ILMU, ada Biro Agama pmuda lagi pastu tetiba ade Majlis Ulama Veteran. Cuba satukan aje kan senang. Agak2 ade konflik tak antara mereka? Maklumlah Fathul kan berfaham Salafi mesti tak ngam ngan  Prof MND . Hahuhua

Yang ni Prof Md nor deris mst suka
Haha, cuba bandingkan gaya Dr M or Pak Lah berucap? boleh tetidor maa.

Ehh tido dulu la, semalam dok layan EPL tau. Hehe.



Secar tak langsung mereka mengakui kehebatan pidato gang2 pembangkang? haha.

Umnooo terusss maraaaa.
Oit, awat gelak haa?




Haa, hampa jangan bohong naah. Haha.
Kah kah kah, lawak la cita ko ni Nuar.

Kelasss ko nyah, nok ko jgn ingt aku tak tau skandal ko dgn artis tu Hisham oi haaa.


Au Revoir.





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ratings and Recommendations

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Jobdirumah